از ما بپرسید





    آیا شما سوالی دارید؟

    لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، لطفا فرم زیر را پر کرده و ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

    سوالات متداول

    آیکون | فروشگاه اینترنتی کافی مای
    دوست دارم از کافی مای خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

    پاسخ:  علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت کافی مای، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت کافی مای با کلیک بر روی نماد، از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین شما می توانید برای اطمینان بیشتر مجوز ساماندهی فروشگاه را نیز در همان قسمت بررسی کنید.

    بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد کافی مای استفاده کنید.

    آیکون | فروشگاه اینترنتی کافی مای
    آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

    پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

    آیکون | فروشگاه اینترنتی کافی مای
    آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

    آیکون | فروشگاه اینترنتی کافی مای
    آیا می‌توانم برای شخص دیگری از کافی مای خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

    پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به کافی مای، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.

    در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

    آیکون | فروشگاه اینترنتی کافی مای
    می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

    پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

    آیکون | فروشگاه اینترنتی کافی مای
    بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با کافی مای تماس بگیرم؟

    پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش کافی مای با شما تماس خواهند گرفت.

    آیکون | فروشگاه اینترنتی کافی مای
    می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

    پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

    آیکون | فروشگاه اینترنتی کافی مای
    در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌گیرنده فرستاده خواهد شد؟

    پاسخ:  در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت “آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟” نمایان خواهد شد که اگر ‏بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌‏شود.

    آیکون | فروشگاه اینترنتی کافی مای
    آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

    پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

    در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

    برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به Info@coffeeymy.ir  ایمیل بزنید.

    اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

    آیکون | فروشگاه اینترنتی کافی مای
    چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن ایمیل نشده است؟

    پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

    آیکون | فروشگاه اینترنتی کافی مای
    آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.